راز و راز جهان برای رسیدن به تمام خواسته ها می تواند برای همه سرگرم کننده باشد کائنات

Wiki Article

اشتباهاتی که در مورد درخواست کمک از کائنات وجود دارد این است که برخی از افراد چنین تصور می کنند که می توانند اعمال قانون جاذبه کائنات را به تنهایی یاد بگیرند و برای درخواست کمک از کائنات مورد استفاده قرار دهند که این تصور اشتباه است.

بهرام مبشر- تلسکوپ جیمز وب اطلاعات جدیدی درباره تاریخ جهان و کهکشان به ما خواهد داد

ما هر چند وقت یکبار مقاله ای مفید و مثبت در یکشو منتشر میکنیم. اگر تو هم دوست داری مقاله ما به دستت برسه و حال بهتری داشته باشی همین الان ایمیلت رو وارد کن.

هر چقدر با جزئیات دقیق تری خواسته ها و اهدافتان را مشخص کنید احساساتتان راحت تر بهتر می شود و بهتر می توانید ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات ارسال کنید.

اولین رمز و راز کائنات در جهت رسیدن به رویاها و آرزوها، راضی بودن از شرایط فعلی و حالتان است. باید از شرایط الان خود راضی باشید و رضایت کاملی داشته باشید، ممکن است از نظر مالی، روابط، سلامتی و… دچار یک سری مشکل شده باشید ولی هرگز نباید به ناخواسته‌هایتان توجه کنید.

احتمالا نشسته اید و می پرسید : « راز چیست ؟ به شما می گویم که من چگونه آن را درک کردم . همه ما با قدرتی بی انتها کار می کنیم . همه ما به کمک قوانین واحدی خودمان را هدایت می کنیم . قوانین ثابت عالم هستی چنان دقیقند که حتی مشکلی برای ساختن سفینه نداریم می توانیم مردم را به کره ماه بفرستیم، می توانیم لحظه فرود سفینه را با دقتی در حد چند صدم ثانیه پیش بینی کنیم.

بنابراین در پاسخ به این سوال که کائنات چه کسانی هستند، می توان این گونه بیان کرد که آن ها بستری هستند که شما می توانید با توجه به قوانینی که بر آن حاکم است، به خواسته ها و اهدافتان برسید.

آن‌ها در زندگی‌شان، یاد گرفته‌اند که چگونه با همان امکانات محدودی که دارند، زندگی خوب و سعادتمندی داشته باشند و به دنبال رسیدن به خواسته هایشان باشند.

Having said that, since this explosion of emotion disturbed the calmness of his coronary heart that authorized him to get the strategy to start with, Gokū's power to use Extremely Intuition expired fairly painfully shortly thereafter.[15]

توجه کردن به ناخواسته‌ها باعث ایجاد و پیدایش ناخواسته‌های بیشتری وارد زندگی‌تان می شود. برای کائنات فرقی ندارد که به چه چیزی فکر می کنید و یا ارتعاش چه چیزی را می فرستید‌، اگر انرژی منفی دریافت کنند یک ناخواسته و چیز منفی را وارد زندگیتان می کنند، اما اگر انرژی مثبت دریافت کنند یک خواسته و چیز را درون زندگیتان پدید می‌آورند.

واتس اپ توییتر تلگرام فیسبوک لیکداین برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

راز جاذبه کائنات این است که در تمامی شرایط این جاذبه وجود دارد و دائما در حال پاسخگویی به افکار و احساسات ما است. هر چیزی که در مورد آن می اندیشیم و یا تمرکز داشته باشیم از طرف کائنات جذب خواهد شد.

همانطور که گفتیم افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم ‌بندی می‌شوند. با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است افرادی که به موفقیت‌های عظیمی رسیده اند در گذشته بیشتر مثبت فکر می کردند و افرادی که بیشتر شکست های پی در پی در زندگی خود تجربه کرده اند، تفکرات منفی و گرایش منفی در زندگی خود داشته‌اند.

احساس و حس رضایت‌مندی در شما باعث فرستادن انرژی به کائنات و ضمیر ناخودآگاه‌ تان می‌شود و در نهایت اينجا کائنات رضایتمندی بیشتری را در شما ایجاد می کنند.

Report this wiki page